Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2022

ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ / Μασμανίδης Ιωάννης


καὶ τὸ ἀπόγευμα αὐτὸ ἡ συννεφιὰ σὰν σκόνη
κατεβαίνει μέσα καὶ στὸ τοῦνελ μου
σκάβω
τὴν ψυχὴ μου ἀπροφύλαχτη νὰ μὴν ἀφήνω
προσπαθῶ
μήπως πνιγοῦν τὰ ἀγκάθια καὶ τὰ
φωτογενῆ φίδια ποὺ τὴν κυκλώνουν
ταρακουνῶ τὶς σκέψεις μου
τὸ δειλὸ καὶ σφιγμένο στῆθος μου
τὰ γηρατειὰ τοῦ μέλλοντός μου
τὴν ἀνένδοτη ματαιότητά μου
διατρέφω καταιγίδες πάνω στὸ χαρτὶ
πρόσβαση νὰ ἔχω σὲ ὁλόκληρο τὸν ἑαυτὸ μου
σ’ αὐτή τὴν παγωνιὰ πρὶν τὰ χέρια μου
γίνουν σκέλεθρα
ἡ μοναξιὰ ξεχασμένο τσιγάρο ἀτελείωτο
ἀργοκαίει βασανιστικά στὶς ξένες προσμίξεις
Κάτι δὲν ἔκανα πάλι καλὰ
σὲ κάτι προδωμένο προσδέθηκα πάλι
ωωω
πῶς ὅλα γίνονται σφουγγαρόπανα
πῶς ὅλες οἱ ποθούμενες ἀγκαλιὲς ἀργιλλώδη πετρώματα
πῶς οἱ ὁμολογημένες ἀγάπες μέσα στὴ γυμνότητά τους
σαπίζουν τόσο εὔκολα
καλλίτερα λέω νὰ σκάβω μέσα μου
τὴν αὐτοεκτίμησή μου νὰ μὴν ἐμπιστεύομαι ἄλλο
καλλίτερα μόνος σέ σπίτι γεμάτο ἄδεια συρτάρια
καὶ ἀποσαρθωμένους καθρέφτες
μὲ ὅλους τοὺς ἑαυτοὺς μου νὰ μιλῶ
κυττάζοντας τὴ δύση μου
τὸ σκάψιμο αὐτοῦ τοῦ τοῦνελ
-τὸ ἀσφαλέστερο τῶν ἀσφαλῶν-
ὅσο πιὸ γρήγορα γίνεται λογαριάζω
Μὲ τὴν ψυχὴ σὲ ἑτοιμότητα
προσέχω καλὰ κι ἄλλες κατακρημνίσεις
νὰ μὴν κερδίσω
οἱ ποιητὲς φεύγουν στὴν ὥρα τους
πάντα
χαμογελῶ
στὴν ἀναίδεια τόσων λέξεωνͺ
στὴν ἀνθοφορία τόσων σκοτεινῶν λαβωματιῶν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.