Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2019

ΔΥΟ ΧΟΥΦΤΕΣ ΝΕΡΟ / Νικολαρέας Πάνος




Μιλάω  μιαν  άγνωστη γλώσσα
και γράφω  με γράμματα που γνωρίζω  μόνο εγώ .
Τα λόγια μου  άναρθρες  κραυγές σε βοή  όχλου
και τα γραπτά μου, σχισμένος  χάρτης πειρατή
σε κατάρτι  έρημου πλοίου.
Πάει  καιρός  που έκοψα τις κλωστές
της μαριονέτας μου
και σκηνοθέτης στο έργο μου έγινα εγώ.
Ισορροπώ επιδέξια στο τεντωμένο σχοινί
της ματαιοδοξίας   και φτύνω στα μούτρα
την επίπλαστη ευτυχία σας.
Μπούχτισα υποκρισία στα ακριβά ποτά
και  την αυτογνωσία  ανακάλυψα
μεσημέρι καλοκαιριού, σε δυο χούφτες νερό !
Έχω δραπετεύσει καιρό απ’ το κόσμο σας 
και ο δικός  μου, είναι άγνωστος  στα μάτια
τα δικά σας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.