Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2018

[Γαμημένε αναστεναγμέ μια βραδιά ] / Κωνσταντίνος Μήλιος

Γαμημένε αναστεναγμέ μια βραδιά
και μετά η μυρωδιά σου,
σφράγισε το χαμόγελο...
Μπροστά στη θάλασσα οι νηφάλιες σκέψεις
προσκαλούν την μούσα της ζωής μου.
Αυτό θέλω, το δικό σου φιλί.
Πόσο μου λείπει η ανασαιμιά σου;
Συντροφιά μου.
Τι πιο όμορφο να περιμένεις τον άνθρωπο σου
ξέροντας ότι σύντομα θα συναντηθείς μαζί του...
Μια ψυχή ταγμένη σε σένα πάντα.
πλέον θα έχω κάτι να περιμένω.
Λαχτάρα μου εδώ θα είμαι
για όσο μέσα μου θα υπάρχεις.
Εδώ σε κάθε πρέπει, εδώ σε κάθε λύσσα της ψυχής,
εδώ σε κάθε πόνο, σε κάθε κραυγή που βγάζει η ψυχή,
εδώ ν΄ ακούς, να νιώθεις, εδώ κάνει έρωτα η ψυχή,
εδώ παλεύει με κάθε θέλω, γιατί θέλω
και είναι τόσο μεγάλη η ύπαρξη σου...
Σε θέλω να είσαι εσύ...
Έλα να με πάρεις αγκαλιά.
μη φωνάζεις ζωή μου γιατί κάθε απουσία σου
γίνεται λυγμός κάθε θέλω σου στέρηση για μένα...
Μη φωνάζεις πονάει η ψυχή μου
και μου θυμίζει ότι είσαι μακριά μου.
Μίλα μου μόνο...
Δείχνε μου κάθε στιγμή την αγάπη σου
κάνε το κάθε λεπτό μας μια μεγάλη λαχτάρα για το μαζί.
Είμαι εδώ κι είσαι κι εσύ.
Ο Έρωτας μιλάει με έρωτα πράττοντας έρωτα
Στην αγάπη μας ψυχή μου στη δική μας ζωή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.