Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2021

Νόρα Ξένου: ΣΕ ΑΓΓΙΖΩ


Σε αγγίζω,
ναι σε αγγίζω με τα δάχτυλά μου θέλοντας να σε νιώσω,
γιατί εσύ δεν είσαι ένας κοινός άνθρωπος!
Το πρόσωπό σου είναι φωτεινό με μια πρωτόγνωρη ομορφιά
και το κορμί σου αψεγάδιαστο από τις φθορές του χρόνου.
Αδημονώ κάθε φορά να βουτήξω τη γλώσσα μου στη γεύση
που αφήνει το σώμα σου τρέφοντας την ψυχή μου
από το νάμα του κορμιού σου.
Μια γεύση που εμπεριέχει πόθο, επιθυμία, αγάπη και έρωτα,
σε ένα συνταίριασμα ανυπομονησίας για τη συνεύρεση
και έκρηξης του καταπιεσμένου πάθους.
Κοίταξε τον καπνό που αφήνει η φλόγα
του πάθους μας στο πέρασμά της.
Αχνοφαίνονται οι γυμνές φιγούρες μας
και τα πρόσωπα χαρούμενα
σαν να ζουν στον ίδιο τον παράδεισο.
Μάθε πως μου λείπεις σε κάθε ανάσα μου,
σε κάθε ανοιγοκλείσιμο των βλεφάρων μου,
είσαι η ζωή μου και η έμπνευση των στίχων μου.
Μείνε κοντά μου, μείνε!
Η τρέλα μου για σένα δεν έχει εξαντληθεί ακόμα,
επιθυμώντας να ποτίσω το κορμί σου
με το αίμα της ψυχής μου
φωνάζοντας το όνομά σου!

Κείμενο από το βιβλίο "Μοναχική Αναζήτηση" εκδόσεις Όστρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.