Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Αναμνήσεις παλαίωσης



Το τασάκι ήταν γεμάτο σβησμένες σκέψεις

καπνισμένες μέχρι γόπας.

Ο καπνός καύσης τους πηγαινοερχόταν

νευρικός στο δωμάτιο.

Κάθε τόσο με κοιτούσε κατάματα.

Καιροφυλακτούσε για κανένα απολωλός δάκρυ μου

να το μετατρέψει σε όξινο.

Δε θα κλάψω απόψε, συλλογίστηκα.

Αρκετή ρύπανση υπάρχει γύρω μου.

Άνοιξα το παράθυρο να μπει λίγος φρέσκος συλλογισμός.

Η νύχτα έξω κεφάτη λικνιζόταν στις μελωδίες των τζιτζικιών.

Ο ουρανός, γενναιόδωρος καβαλιέρος

την έραινε με ευώδη άστρα.

Την είδα να μου κάνει νόημα μ' έναν μπράβο τριζόνι

να τη συνοδεύσω στον επόμενό της χορό

αλλά της απάντησα ότι ήμουν βιαστικός

κι ας έβλεπα κάθε βράδυ το πρόγραμμά της μέχρι τέλους.

Θα της έκανα μήνυση για ψυχική παρενόχληση

αλλά δε βρέθηκε ούτε ένας μάρτυς κατηγορίας.

Της έκλεισα απότομα το παράθυρο.

Έριξα μια ματιά στο ζευγάρι των καλεσμένων μου.

Η μοναξιά έριχνε λίγο κρασί στα μάτια της

αποφασισμένη κι απόψε να το ξενυχτήσουμε.

Ο πόνος χάζευε στις ειδήσεις των δώδεκα.

Ξεχνιόταν λίγο με τις δυστυχίες των άλλων.

Άνοιξα καινούριο μπουκάλι, κρασί παλαίωσης.

Θύμωσα όμως μαζί του γιατί μου υπενθύμισε

ότι αυτό που παλιώνει γίνεται δυνατότερο.

Κι εγώ είχα τόσα παλιά στο μυαλό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.