Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

Ο ακμαιότερος γιος

                                                                                           της Φωτεινής Μανδρατζή -Ψιρολιολιου


Τώρα σωπαίνω, τα μάτια υγραίνω
πάλι φλυάρησα , τα λόγια χαλάλισα, 
ξύνω το κούτελο και μειδιώ.
Ξυπνώ στα πούπουλα , τη ρουτίνα μου έχω, 
ωράριο σίγουρο, καθημερνό.
Και φληναφήματα, άλλοθι για τα θύματα
και μακαρίσματα , που δεν είμαι, εγώ.
Τινάζω το πέτο μου, κουνάω απ ‘ τη θέση μου
αντρίκεια σκέφτομαι και ηρεμώ.
Κοιτώ το σπίτι μου, έξω απ τη μύτη μου , δεν το κουνώ.
Ο ήλιος χάραξε σκούρες αυγές,
άλλοι στα κάγκελα, άλλοι κραυγές.
Πήραν την ανάσα μας την καθαρή,
το αίμα μας μαύρο , πικρή χολή.
Λες, για το σήμερα μόνο να δω.
Υπάρχει τάχα όραμα κάπου να μπω;
Μου λες , τον εαυτό μου μόνο να δω.
Μα πότε αλληλέγγυος υπήρξα εγώ;
Βαραίνουν οι λέξεις , τα λεξικά.
Κάποιες αν διαγράψουμε, θα ναι καλά.
Ελπίδα, σκέψη, χαρά, ζωή.
αν τις διαγράψω, είναι ελαφρύ.
Σβήνω παιδιά , σβήνω γενιά,
Έξω σκοτείνιασε ! είναι ερημιά.
Κλείνω τα μάτια, να ονειρευτώ,
Μόνο εφιάλτες , θαρρείς είν’ εδώ.
Τρέχω στο δρόμο τρελός να πω, 
πως κάθε λέξη, έχει σκοπό.
Τρελό σκαρφάλωμα στην κορυφή,
άγριο σκούξιμο, θεριεύει η ζωή.
Ένα μας φτάνει και είναι αρκετό,
νέο φυντάνι απ ‘τη γη, τροφαντό !
κι αν η γη πείσμωσε και δεν σκιρτά, 
στην αγκαλιά, τα παιδιά μας 
κρατήστε σφιχτά .
Είναι ο μίσχος μας ο τρυφερός
και της φροντίδας , κανακάρης μικρός..
Όχι, τι είχαμε , μα, τι είναι εμπρός .!
Μετά από πειράματα, ο ακμαιότερος γιός !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.