Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Αγάπη μου. Αγκάλιασα έναν κορμό δέντρου

Αγάπη μου. Αγκάλιασα έναν κορμό δέντρου.
Και άρχισα να σκαλιζω πάνω του , το δικό σου όνομα.
Ηταν τόσο έντονη η επιθυμία μου ,
να το γράψω ...που... ένιωθα το δυνατό χτύπημα των σφυγμών μου.
Ακροβατούσα στο κενό,ναι στο κενό.
Σκάλιζα τα γράμματα με θέρμη,με πάθος ,
και σκεφτόμουν πώς ... μια μέρα θα καταφέρει το δέντρο ,
να κλείσει μέσα του τ'όνομά σου.
Αυτό που έγραψα με τόση αγάπη .
Να μην το βλέπει κανείς.
Μήτε ο Ηλιος,μήτε τα πουλιά .
Να το στερείται ,ο άνεμος.
Πάντα μέσα του ,θα είσαι χαραγμένη .
Μόνο εγώ θα το ξέρω και το δέντρο.
Ετσι να ζεις,μέσα απ'τις ρίζες του για πάντα.
Ομόρφυνε ο νους μου ...σ'αυτην την σκέψη.
Οι εικόνες τούτες εισέβαλλαν στα μάτια μου,
κι εγκαταστάθηκαν στην καρδιά μου.
Επινα έτσι νερό , απ'την πηγή της Ψυχής σου, και ξεδιψούσα...
Σταμάτησε ο χρόνος εκεί. Χάθηκα.
Το πρώτο φως της άλλης μέρας ,
ξεπρόβαλλε σιγά και μαγευτικά ... κι έλαμψε ο τόπος όλος.

'Αφησα πίσω μου ,το δέντρο κι έφυγα, χορτασμένος ευτυχία .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.