Δευτέρα 1 Μαρτίου 2021

Τσιμπιρλή Βίκυ: Κι εκεί , στ΄απότομα ίσθμια των ποιημάτων μου , καταποντίζονται οι στίχοι μου και οι λέξεις οι χωρίς ομοιοκαταληξία , στέκουν σαν συμπληγάδες , καρφωμένες σε κάθετην αμμουδιά !!


 ΑΓΑΠΗ

Ό που αγαπά , δεν ξ-αγαπά ,
σαν λευτερώνει κάτι ,
σαν το πουλάκι που όλο τσιγκλά ,
τα σύρματα απ΄τον χάρτη !
Αν κάθε τόσο και συχνά ,
σηκώνει φασαρία ,
πως είν΄τα όρια στενά ,
κι όλο βογκά με σαματά ,
τότε κι εσύ που΄χεις καρδιά ,
δος του ξελεφτερία !
Κι αν τα σποράκια τα ζεστά ,
στην χούφτα σου ξεμείναν ,
ρίχνε από λίγο το πρωί ,
να τα ραμφίζει την αυγή ,
και να περνά τον μήνα....
Κι αν έχεις το περίσσεμα,
που δεν θα το τιμήσει ,
κάνε το ποίημα βαθύ ,
να σ΄ανασταίνει το φιλί,
που τού΄δωσες μια δύση.....

**
ΣΤΕΚΕΙΣ ΣΑΝ ΚΑΣΤΡΟ
Σήκωσα μια πέτρα της καρδιάς μου ,
να ξεκαταχωνιάσεις και να βγεις,
γιατί αλυχτούσες επίμονα
και γρατζούναγες κάθε τόσο,
τις διψασμένες και στερημένες της ρίζες !
Να βγεις !
Να κάνεις αυτό που νιώθεις ,
όποια στιγμή το νιώθεις ,
για όποιον και για ό,τι το νιώθεις ,
σύμφωνα με τον άνεμο
που σε κυβερνά !
Δεν σ΄απελαύνω απ΄το σύμπαν μου,
μήτε απ΄τον μικρόκοσμο μου !
Εγώ θα συνεχίζω ,
με νερό και αλάτι ,
ανάγλυφο να χτίζω το σώμα σου,
στ΄αμμουδερά μου καρνάγια
και τ΄όνομα σου θα διασταυρώνεται
αλάθητα με την αυγή ,
πάνω στα δάχτυλά μου !
Γιατί τί νοήμα θα κρύβαν οι ουρανοί,
αν έλειπε η φωνή σου ,
κι αν χώμα δεν γινόμουνα ,
τι θα φωτούσαν τ΄άστρα ;
Πώς θα χυνόταν θάλασσα ,
να γεννηθούν οι γλάροι ,
αν μέσα στους μυκτήρες σου,
δεν εμφυσούσα εμένα ;;
Ναι !
Εγώ θα συνεχίσω γύρω σου,
να σου προσθέτω Σύμπαν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.