Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Αρωματίζω την μιζέρια μου


Αρωματίζω τη μιζέρια μου με βότανα
για να την κάνω ευτυχία να μυρίζει
σαν το ζωγράφο που εστέρεψε απότομα
και το πινέλο του αντίγραφα σκαλίζει.

Αρωματίζω τη μιζέρια μου με βότανα
και αποστηθίζω τα στιχάκια των μεγάλων
όταν αρχίζουν να χτυπιούνται όλα τα όργανα
κι ο μπαρμπα-Νιόνιος να σαλτάρει μ`έναν μπάλο.

Έρχονται πάνω μου του Παύλου τα φαντάσματα
σαν χορωδία παιδική μου τραγουδάνε
"Δεν έχεις τίποτα να πεις που δεν το είπαμε
κανείς δεν έχει να σου πει πολλά, λυπάμαι".

Αρωματίζω τη μιζέρια μου με βότανα
για να την κάνω ευτυχία να μυρίζει
σαν το ζωγράφο που εστέρεψε απότομα
και το πινέλο του αντίγραφα σκαλίζει.

Βάζω το ράδιο,ο Χάρης φανερώνεται
να καλοπιάνει της αγάπης τα μαχαίρια
μ`ένα πρόστυχο σινιάλο απογειώνεται
και με οδηγεί σε περιπέτειες δίχως τέρμα.

Έρχονται πάνω μου του Παύλου τα φαντάσματα
σαν χορωδία παιδική μου τραγουδάνε
"Δεν έχεις τίποτα να πεις που δεν το είπαμε
κανείς δεν έχει να σου πει πολλά, λυπάμαι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.