Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

"στην πόρτα θα χω το κλειδί

"στην πόρτα θα χω το κλειδί
αν τύχει και γυρίσεις
μην μπεις στον κόπο αγάπη μου
καθόλου να χτυπήσεις "

  

"έπρεπε να χωρίσουμε
όπως και να 'χει αντίο
στους δύο τρίτος δεν χωρεί
και είσαστε είδη δύο!"

  

"Μια φταίω εγώ μια φταις εσύ
Βαρέθηκα να φταίμε
Γι΄ αυτό θα φύγω μακριά
Αντίο και τα λέμε "

  

"Αν θες να φύγεις κάμε το
Μην μ΄ απειλείς εμένα
Ο δρόμος είναι ανοιχτός
Και τα σκυλιά δεμένα
"


"Έφυγες δίχως να μου πεις
του χωρισμού το γεια σου
και η καρδιά μου έμεινε
παντοτινά δικιά σου..."

"Μες την πληγή κΆ άλλη πληγή
Στον πόνο κι άλλο πόνο,
Που 'σαι και εσύ που μου λεγες
Δεν θα σΆ αφήσω μόνο;"

  

"Και 'δα που θα χωρίσουμε
ήθελα να κατέχω
αν έχεις πόνο στην καρδιά
όπως εγώ τον έχω!!!"




"Ένα λεπτό αγάπη μου
έλα να σ' αγκαλιάσω
έτσι κι αλλιώς κατέχω το
για πάντα θα σε χάσω.."

  
"ευτυχισμένο μάτια μου
σε θέλω στη ζωή σου
κ ας έχεις άλλη αγαλιά
κ ας μη ξυπνώ μαζί σου..."

  

"Οριστικά σε έχασα
κ όμως ελπίζω ακόμα
πως θα 'ρθει μέρα που ξανά
θα σε φιλώ στο στόμα..."

  

"Ο πόνος ειν' αβάσταχτος
το δάκρυ μου με πνίγει,
ειν' η ζωή μου πια μισή,
αφού εσύ έχεις φύγει.."

  
"Από τη μέρα που 'φυγες
φως μου μακρυά 'πο 'μένα,
ειμ' άνθρωπος χωρίς καρδιά
κ όνειρα σκοτωμένα.."

  
  
"Απο τσι δυό, καλύτερα,
εγώ να φύγω πρώτα,
για' δε μ' αρέσει οντε χτυπά,
ο χωρισμός την πόρτα.."

  
  
"Έφυγες κ η αγάπη σου
μαράζωσε τη σκέψη,
γύρνα κ γίνε αφορμή
και λόγος να γιατρέψει.."

  

"Χωρίσαμε και δεν μπορώ
να πώ πως δε με νοιάζει,
αφού αφορμή εγίνηκες
κ έχει η καρδιά μαράζι.."

   
την διαβάσαμε στο :http://www.40blog.com/JOHNY23B/note/1149/%CE%9C%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%99%CE%9D%CE%91%CE%94%CE%95%CE%A3-%CE%A7%CE%A9%CE%A1%CE%99%CE%A3%CE%9C%CE%9F%CE%A3.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.