Παρασκευή 26 Απριλίου 2019

ΜΑΝΑ΄/ Τσελεπίδης Τηλέμαχος




Μάνα μου καλομάνα μου και μαυρομαντηλούσα
Που μούφυγες κι ορφάνεψε το σπίτι κι η ζωή μας.
Μάνα, πατέρας κι αδελφός, παρηγοριά κι ελπίδα
Μάνα, αέναη πηγή ζωής, δροσόνερη ηλιαχτίδα
Μάνα μου, γλυκιά μου μάνα…
*
Μάνα τα βάρη σήκωνες σε χαλεπούς καιρούς
Και ζέσταινε η αγάπη σου τα παιδικά μας χρόνια
Τι κατοχές περάσαμε. Τι φτώχεια. Τι στερήσεις.
Τι εφιάλτες τα κρύα βράδια μας, τι άγχος, πόση λύπη.
Κι εσύ μια απέραντη αγκαλιά. μια αστείρευτη αγάπη…
*
Μάνα μου χρυσομάνα μου, σε έχασα κι έχω θλίψη.
Νοστάλγησα τις ώρες μας, βράδια στο παραγώνι
Νοστάλγησα το γέλιο σου, τις τρυφερές στιγμές σου
Κι ένοιωθα, μες την φτώχεια μου, απέραντη χαρά.
*
Μου λείπεις τόσο μάνα μου στις δύσκολές μου ώρες
Τις νύχτες μου σε αναπολώ, στις μοναξιές σε θέλω
Στα χερσοτόπια της ζωής, μούλειψαν τα φτερά σου
Ήσουν για μένα ταστροφώς, στ΄ αδιέξοδά μου η ελπίδα
Μάνα μου, γλυκιά μου μάνα…
*
Κι είναι η οδύνη μου βαθιά καθώς σε συλλογιέμαι
Μα έχω και πίστη πως θαρθείς, σαν άνεμος μια μέρα
Στο σπίτι μας, που αγάπησες, και σαγαπούσαν όλοι
Τα σύδενδρα κι οι μυρσινιές τριαντάφυλλα και σχίνα
*
Κι άμποτε νάρθεις, αν μπορείς, έλα και πάλι φύγε,
Να ξαναθίσουν τα όνειρα, ζείδωρο να πνεύσει αγέρι
Να πρασινίσουν οι πλαγιές να πισωστρέψει η ειρήνη
Να  λιγοστέψουν οι καημοί να αποχαθούν τα μίση
Στων τραγουδιών τον απόηχο του νοσολύτη Βάκχου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.