Τρίτη 26 Μαρτίου 2019

Δε σου ζήτησα / Ζανιδάκη Άννα


συμπόνοια δε σου ζήτησα
δε θέλω να λυπάται
όποιος δίπλα μου σταθεί 
μονάχα να θυμάται.
τις καλές μου τις πλευρές
που θέλω κι εμφανίζω
μα έχω και τις κάκιστες
κι αυτές τις χαρίζω .
σε όσους το το θελήσανε
να με ποδοπατήσουν
μα κάστρα βρήκαν έναντι
δικα μου να τους δείξουν.
της ψυχής αλάβαστρο
τηρώ το καθεστώς της
μαρμάρινο το φρόνημα
για κάθε τι δικό της .
ανάστημα θαρρώ
το τώρα της καρδιάς μου
σ αυτό γνωμοδοτώ
κι έχω για ίνδαλμά μου.
το γαλανό και το λευκό
χρώμα να κυματίζει
στη σημαία της ζωής
δικής μου μη λυγίζει.
τι κι αν κατακτητές
τη λάβωσαν στα χρόνια
εδώ είναι φανερά
και τους δωρίζει χώρα .
όχι του δήθεν του ποτέ
παρά εύλογα χορηγεί
νόμους κραταιούς
αλησμόνητους καρρέ
καρρέ να περνούν
στης γνώσης εκεί το πλάνο
θυρυβώδεις ιαχές
σαν το αεροπλάνο.
τρίζουνε συθέμελλα
των όχι μου τα μέρη
παρά τα ναι ξαποστάζουνε
εκεί στο λημέρι.
που στέφθηκε εξ ουρανού
δικού τους μελλήματος
αλήθειαςπια τρανής
γιγαντιαίου διαμετρήματος.
δε σου ζήτησα λυγώ
στα τόσα που πρεσβεύω
μα ειμαι πια μια χαρά
τις χάρες και τις αρετές να διαφεντεύω

2 σχόλια:

Αννακι ΤΣΑΚΑΛΑΚΙ. είπε...

Ευχαριστώ για τη φιλόξενη χώρα γραφής που βρήκε η ΓΡΑΦΗ ΜΟΥ..

Δημήτριος Γκόγκας είπε...

Ευχαριστούμε και εμείς. Στη διάθεσή σας... το ιστολόγιο

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.