Κυριακή 8 Ιουλίου 2018

Μόνος / Γαριβάλδης Ιάκωβος

Γι’ ακόμη ένα σήμερα
παρά το χθεσινοβραδινό φεγγαροξέσπασμα
παρά τις κωμικές φυσιογνωμίες στο διάβα μου
ξέμεινα με την άβολη
κι απύθμενη τη μοναξιά
μ’ όλα της τα στερητικά τα ‘α’.
Κι ο δρόμος που με σηκώνει
το βλέμμα μου αναγνώρισε σαν τον κοιτούσα
καθώς μ’ έπαιρνε
όλο και πιο μακριά
όλο και πιο υπομονητικά
όλο και πιο ήσυχα κι αργά.
Περαστικοί κοιτάζουν βιαστικά
μα δεν με βλέπουν.
Με μια ματιά ο κάθε στρατοκόπος,
τόσο μου αναλογεί.
Μια άδεια στιγμιαία ματιά
μέχρι σκιαγμένοι ν’ αντιληφθούν πώς δεν
καθόλου με γνωρίζουν
δεν θέλουν να με γνωρίσουν
δεν έχουν κανένα όφελος να με γνωρίσουν.
Μα πάλι με κοιτάζουν σήμερα
και πάλι δε με βλέπουν.
Κοιτάζουν μ’ εκείνο το ανώριμο το βλέμμα τους
για ένα δευτερόλεπτο, μετά
σκύβουν και προχωρούν.
Σε λίγο με ξανακοιτάζουν,
άλλο μισό δευτερόλεπτο
σκύβουν και με ξεχνούν.
Μόνος,
τι να τον κάνω τόσο χώρο
που με περιβάλλει;
Τι να τον κάνω τόσο πλούτο διοξειδίου;
Κοιτώ την πλάτη τους
κι έχουν στα πόδια τους φτερά
κοιτώ τη σκέψη μου
μια ανάσα πιο πολύ και φεύγω.
Ανοίγω κι εγώ τώρα το βήμα μου
προς μια άλλη κατεύθυνση
επίμονα θωρώντας το πλακόστρωτο
με τις σεμνές γραμμές του.
Ηχούν τα λόγια του παιδικού μου φίλου Κώστα
για το πλακόστρωτο:
“Μην πατάς ποτέ φίλε μου τις γραμμές του…”.
Πιο πέρα
το εύφορο χώμα υπομονετικά ησυχάζει.
Σιγή ιχθύος
καθώς με βλέπει τον ίδιο
όπως και κάθε μου συνάνθρωπο
που το πατάει.
Μια χούφτα σκόνη
μετατέθηκε για λίγο
με το πέρασμά μου,
κανείς δεν ξέρει ποιος βρίσκεται εκεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.