Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

Σώπα μη κλαίς ψυχή μου

Mαρία Πεπικίδου


Πάλι βουρκώνουν τα μάτια μου για σένα
έφυγες πάλι και ο κόσμος
μοιάζει ψέμα.
Άφησες τ' άρωμα εδώ να πλημμυρίζει
κάθε ανάμνηση γλυκιά
να σε θυμίζει..

Έχω στο στήθος τους παλμούς
απ' την καρδιά σου
έφυγες πάλι κι εγώ ζω
μετη σκιά σου.
Άφησες φλόγες στο κορμί να με τυλίγουν
και τις αισθήσεις μου εσένα
να ταυτίζουν..

Κι εσύ μου λες..
_Σώπα μην κλαίς ψυχή μου πάλι θα γυρίσω.

Πάλι κοιτώ το είδωλό σου στον καθρέφτη
έφυγες πάλι ψεύτικη είναι
κάθε σκέψη.
Άφησες ψίθυρους στ' αυτιά μου να τρυπάνε
πληγές τα χάδια σου στο σώμα
να πονάνε..

Έχω στα χείλη μου τη γεύση των φιλιών σου
έφυγες πάλι μα ηχεί
ο στεναγμός σου.
Άφησες διάχυτη την αύρα να σ' αγγίζω
σε κάθε βήμα μου μπροστά
να σ' αντικρίζω.

Κι εσύ μου λες..
_Σώπα μην κλαίς ψυχή μου πάλι θα γυρίσω
χωρίς εσένα πώς να ζήσω.

Πάλι σε ψάχνω σε ζητώ απεγνωσμένα
έφυγες πάλι τριγυρίζω
στα χαμένα.
Άφησες ίχνη που τα βλέπω και σωπαίνω
μου πήρες την αναπνοή
κι αργοπεθαίνω..

Έχω σεντόνια με ιδρώτα ποτισμένα
έφυγες πάλι κι όλα μοιάζουν
γκρεμισμένα.
Άφησες μέρη με εικόνες που δεν σβήνουν
την παρουσία σου έντονα
να μου δίνουν..

Κι εσύ μου λες..
_Σώπα μην κλαίς ψυχή μου πάλι θα γυρίσω.

Πάλι ο πόνος σταματά τα κύτταρά μου
έφυγες πάλι χίλια μίλια
μακριά μου.
Άφησες όνειρα μέσα τους να σε κρύψω
έτσι θα βρω τη δύναμη
να συνεχίσω..

Έχω στο βλέμμα μου το γέλιο τη θωριά σου
έφυγες πάλι η απόφαση δικιά σου.
Άφησες ώρες και λεπτά πια να μετράω
και αναμφίβολα παντού
να μη χωράω..

Κι εσύ μου λες..
_Σώπα μην κλαίς ψυχή μου πάλι θα γυρίσω
και πιότερο να σ' αγαπήσω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.