Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Το Σαράι

Ανδρομάχη Διαμαντοπούλου Φιλιππίδου

Μες του Βοσπόρου την αγκαλιά
με το αεράκι του Ελλήσποντου στα φλογισμένα μάγουλα Σε σκέφτομαι·
Από το μιναρέ ακούγεται
Νωχελική η φωνή του Χότζα
Και 'γω έκθαμβη προσέρχομαι στο τζαμί Σου…
αγρίμι και θήραμα μαζί
Ντυμένη με πέπλα σαν τη Φατιμά, κοντά Σου έρχομαι
Χείλια στο χρώμα του Ροδιού…  Είμαι Εδώ!
Με την σβελτάδα ζαρκαδιού, μπροστά Σου εμφανίζομαι
μετά, με ένα πέταγμα περιστεριού· εξαφανίζομαι!...
Σου γνέφω … ατίθασα
Μες του Ντολμάμπαχτσε τους κήπους… σε καλώ!
Σαν πεταλούδα κάθομαι στα χέρια Σου
Θέλω να δεις τα χρώματά μου
μα μόλις μ’ αγγίξεις…
Θα φύγω!
Θέλω να με πιάσεις
Πάρε τα κλειδιά απ’ το Σαράι
κι έλα την νύχτα να με κυνηγήσεις
μέσα στις χίλιες και μια κάμαρες… θέλω να χαθούμε!
Με κλειστά τα μάτια·
θα ακούς την φωνή μου και θ’ ανοίγεις πόρτες…
Άκου το γέλιο μου,
Όλο μέσα απ’ την καρδιά μου… βγαίνει  
να το ακολουθείς.
Ανεβαίνω την σκάλα την στριφογυριστή
Τρέχα! Ακούς τα βήματά μου;
Η σκάλα όλο κρύσταλλο και ξύλο μαόνι. Λαχάνιασα
Ανεβαίνουμε… από πάνω μας, ο θόλος με τα βιτρό.
Χάιδεψε το μετάξι.
Όλα χρυσά κι όλα δικά μας! Ανεβαίνουμε! Πιάσε το βελούδο!
Τα βήματά μας τώρα χάνονται…στα περσικά χαλιά.
Λύσε τις κορδέλες, τους φιόγκους. Άγγιξε το σατέν.
Πάμε στ’ ανάκλιντρα.
Πιάσε το κορδονέτο… την τρέσα!
Πάρε το μενταγιόν!
Τρυφηλά κλωθογυρίζουμε τώρα
Στριφογυρίζουμε στην σκάλα
-λιλά, μενεξεδιά μου μάτια-
ο μισοφέγγαρο μας κερνά ρασόλι
Θόλωσα…
Έφυγα… κατιφές, χνούδι έγινα…
Τώρα με λένε χάδι. Τώρα με λένε ναζί!
Ο θρόνος, ο θρόνος!
Ηγεμονικά, ζηλότυπα,
γίνε ο Μέντοράς Μου!
Φτάσαμε στον Μιναρέ
Σποράς Γίναμε Λευκό Χνούδι!
Φύσα Με
Εβίβα. ΝΙΚΗΣΑΜΕ

Όλα τα χρυσάφια δικά μας κάναμε.
Εσύ Εμίρης. Εγώ εικόνα Ονείρου.
Απόψε πάλι… ονειρευτήκαμε.




'Α Βραβείο Ερωτικής Ποίησης του πρώτου Πανελλήνιου Ποιητικού Διαγωνισμού από τους σύλλογο «Οι φίλοι των Επτανήσων». 2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.