Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης: Βραβεία 1978


Α’ βραβείο: «Κράτα με» (Χριστιάνα – Τάκης Αντωνιάδης / Χρυσούλα Ιωαννίδου – Ζακ Ιακωβίδης)
Β’ βραβείο: «Ετούτη την ώρα ας γίνουμε ένα» (Σόφη Παπά – Γιάννης Πετρίτσης / Σόφη Παπά – Γιάννης Πετρίτσης)
Γ’ βραβείο: «Λάφυρα πολέμου» (Σταύρος Σιδεράς / Ανδρέας Φαντίδης – Δώρος Γεωργιάδης)
Πανελλήνιο βραβείο κοινού: «Ετούτη την ώρα ας γίνουμε ένα»

Βραβείο δημοφιλέστερου τραγουδιστή: Τώνης Βαβάτσικος


***
Α’ βραβείο: «Κράτα με» στίχοι:  Χρυσούλα Ιωαννίδου 


Κράτα με τόση ανάγκη σ’έχω
μόνος δεν αντέχω κράτα με
κράτα με να ζήσεις
τρέμω μη μ’αφήσεις κράτα με
είσαι η ζωή μου κι η καταστροφή μου
κράτα με κι εγώ θα σ’ αγαπώ

Κράτα με πάνω σου κρεμιέμαι
αύριο θα κλαίμε κράτα με
κράτα με για λίγο χάνομαι αν φύγω
κράτα με έξω κάνει κρύο
θάνατος το αντίο κράτα με κι εγώ θα σ’ αγαπώ

Τώρα φίλα τα χείλη μου που καίγονται
τώρα πες μου τα λόγια που δε λέγονται
τώρα τον εαυτό μας δεν ορίζουμε
τώρα από το τέλος μας αρχίζουμε
αρχίζουμε την πρώτη μας μεγάλη αγάπη

Κράτα με πάνω σου κρεμιέμαι
αύριο θα κλαίμε κράτα με
κράτα με για λίγο χάνομαι αν φύγω
κράτα με κι εγώ θα σ’ αγαπώ
θα σ’ αγαπώ θα σ’ αγαπώ



***

Β’ βραβείο: «Ετούτη την ώρα ας γίνουμε ένα» στίχοι:  Σόφη Παπά 


***

Γ’ βραβείο: «Λάφυρα πολέμου» στίχοι: Ανδρέας Φαντίδης 

Ξένε στρατιώτη τι κοιτάς,
αυτό που άγρια πατάς,
είναι μια κούκλα δίχως χέρια,
που χάσκει ανάσκελα στ’ αστέρια.

Σκύψε και πάρ’ τη να τη χαρίσεις,
στα παιδιά σου σαν θα γυρίσεις,
και πες τους λάφυρο είναι πολέμου,
παίξε κορούλα μου γέλα γιε μου.

Ξένε στρατιώτη του βοριά,
αυτό που πάτησες βαριά,
ψεύτικο είναι πιστολάκι,
Που έπαιζε κάποιο παιδάκι.

Σκύψε και πάρ’ το να το χαρίσεις
στα παιδιά σου σαν θα γυρίσεις
και πες τους λάφυρο είναι πολέμου
γέλα κορούλα μου παίξε γιε μου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.