Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης: Βραβεία 1975

Α’ βραβείο: «Σαν ένα όνειρο» (Ρόμπερτ Ουίλλιαμς – Μπέσυ Αργυράκη / Ρόμπερτ Ουίλλιαμς)
Β’ βραβείο: «Κι όλο ψάχνω να σε βρω» (Δάκης / Γιώργος Μανίκας)
Γ’ βραβείο: «Το δικό μου τραγούδι» (Λάκης Τζορντανέλι / Κώστας Νικολόπουλος)

Βραβεία ερμηνείας: Ελπίδα – Βλάσης Μπονάτσος (Κάιν / στ: – μ: Εύη Ρουμελιώτη) – Ρόμπερτ Ουίλλιαμς (Σαν ένα όνειρο) – Μπέσυ Αργυράκη (Σαν ένα όνειρο)


*****

Α’ βραβείο: «Σαν ένα όνειρο» στίχοι: Ρόμπερτ Ουίλλιαμς 



Μου γέλασαν τα μάτια σου
και σκίρτησε στο βλέμμα σου η καρδιά μου
Μου μίλησαν τα χείλη σου
και γέμισες με φως τα όνειρα μου

Το ξέρω κάποτε θα φύγεις
θα χαθείς σαν ένα όνειρο
Μα μέχρι να `ρθει αυτή η στιγμή
μη σταματήσεις να γελάς
μη σταματήσεις να μου λες πως μ’ αγαπάς
Μ’ αγαπάς

Μου γέλασαν τα μάτια σου
και σκίρτησε στο βλέμμα σου η καρδιά μου
Μου μίλησαν τα χείλη σου
και γέμισες με φως τα όνειρα μου

Το ξέρω κάποτε θα φύγεις
θα χαθείς σαν ένα όνειρο
Μα μέχρι να `ρθει αυτή η στιγμή
μη σταματήσεις να γελάς
μη σταματήσεις να μου λες πως μ’ αγαπάς
Μ’ αγαπάς

Το ξέρω κάποτε θα φύγεις
θα χαθείς σαν ένα όνειρο
Μα μέχρι να `ρθει αυτή η στιγμή
μη σταματήσεις να γελάς
μη σταματήσεις να μου λες πως μ’ αγαπάς

Μ’ αγαπάς




*****

 Β’ βραβείο: «Κι όλο ψάχνω να σε βρω» στίχοι: Σάσα Μανέτα


Έχεις φύγει και νυχτώνει
Πάλι στην καρδιά μου
Είμαι μόνος
Και χαθήκαν όλα τα όνειρά μου
Γυρνώ μες στους δρόμους
Και σε ψάχνω

Σε γυρεύω μες στο πλήθος
Τρέχω μες στην πόλη
Κι η μορφή σου τη ματιά μου
Τη θολώνει
Κι εγώ τριγυρίζω μες στους δρόμους

Κι όλο ψάχνω να σε βρω
Κι όλο ψάχνω
Δε σου μοιάζει όμως καμιά
Και ρωτάω πότε θα `ρθείς
Ταχυδρόμος δε θα `ρθεί
Να μου φέρει ξανά μήνυμά σου
Γιατί εσύ δεν ζεις

Τ’ όνομά σου ψιθυρίζει και θαρρείς
Ακούω τη φωνή σου
Να μου λέει λόγια αγαπημένα
Που μού `λεγες τότε πριν σε χάσω




*****


Γ’ βραβείο: «Το δικό μου τραγούδι» στίχοι: Κώστας Νικολόπουλος

Το δικό μου τραγούδι
δε μιλά για φεγγάρια και γι αγάπες που άδοξα χάθηκαν.
Το δικό μου τραγούδι
δε μιλά για πολέμους και για τόπους που μ’ άρματα σκάφτηκαν.

Τραγουδώ γιατί νομίζω κάτι έχω να σας πω,
που το ξέρουμε μα όλοι το ξεχνάμε.
Ο θεός μας έχει πλάσει απ’ αγάπη και πηλό
και μας έδωσε καρδιά για ν’ αγαπάμε.

Το δικό μου τραγούδι
δε μιλά για τα πάθη που σαν κάστρα ψηλά μας χωρίζουνε.
Το δικό μου τραγούδι
δε μιλά για αστροναύτες που στο σύμπαν διαρκώς τριγυρίζουνε.

Τραγουδώ γιατί νομίζω κάτι έχω να σας πω,
που το ξέρουμε μα όλοι το ξεχνάμε.
Ο θεός μας έχει πλάσει απ’ αγάπη και πηλό
και μας έδωσε καρδιά για ν’ αγαπάμε.

Το δικό μου τραγούδι
δε μιλά για πολέμους και για τόπους που μ’ άρματα σκάφτηκαν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.