Παρασκευή 9 Αυγούστου 2024

ΞΕΡΑΜΕΝΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΑΙΜΑ / Μασμανίδης Ιωάννης


Μὲ ἕνα ἀναφιλητὸ νοσταλγίας
βουβὸ
βουβὸς
πρόσωπο μουσκεμένο
ἀπὸ δάκρυα ἤ σταγόνες βροχῆς
δὲν ξέρω
πιωμένος ὅπως παλιὰ ὅμως
χωρίς φῶς
μὲ δάχτυλα ποὺ σφίγγουν τὸ σεντόνι
ποιήματα σοῦ ἀπαγγέλω
νοιώθω
πώς δὲν ἀντέχεται ἄλλο ἡ ἐπιχωμάτωση
ἡ ἡφαιστειώδης δόνησή σου
τὸ ἄγλυκο ταξίδι μου λεηλατεῖ
οἱ μέρες μαργαριτάρια τοῦ κολιὲ
ὅταν τὸ νῆμα σπάσει
φτιάχνουν κηρήθρες σιωπῆς
θυμᾶμαι τὸ πεθαμένο ἀπ’ τὸ κρύο
σπουργίτι στὸ περβάζι μου
τὸ πτέρωμά του ἀπὸ τὸ ἐλάχιστο αἷμα του
κοκκινισμένο
ἔντιμα πολεμᾶ τὴ φθορὰ τὴν ἐγκατάλειψη
τὸν καρδιοσπαραγμὸ τῶν ἀπανταχοῦ τεθλιμμένων
ὅπως κι ἐγὼ ἀκόμα
τὰ πεθαμένα μου τώρα
πάλι περίλυπος ἀποκυττῶ
Τὸ ἀποσκίασμα σου στὸ στῆθος κρυσταλλώθηκε
τὸ κόκκινο τῶν χειλιῶν σου σιγὰ κρυφὰ καταδρομικὰ
ἄθυρμα στὴν ἀπροφύλαχτη ψυχὴ μου
σὲ μιὰν πρωτόγνωρη ἔξαψη
ἀναρωτιέμαι
στὴν ἔμπνοη σιωπὴ πῶς χωρᾶς
στὰ στενορύμια τῆς καρδιᾶς μου πῶς ἀκόμα ἀχνοφέγγεις
δέν ἔχω ἄλλη συντροφιὰ
μέ τὰ λουλούδια
τὴ λύπη ποὺ κυλάει ἀπ’ τὰ μάτια μου
χασομερῶ
παρὰ τὰ τόσα οὐρλιαχτὰ μέσα μου
ἀβάσταχτη
ἰσορροπία γίνεται

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.