Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

Ψηλώνει ο νους

Απόψε νύχτα μην ξημερώσεις μη δώσεις
πέρασμα στον ήλιο να φωτίσει,
τούτο το βράδυ μες στο σκοτάδι θέλει
η καρδιά μου σ' άλλους κόσμους να γυρίσει.

Ψηλώνει ο νους - ψηλώνει ο νους
κι όλα τα βλέπω να 'ρχονται κοντά μου
και συ ν' αφήνεις άλλες αγκαλιές
να πέσεις λέει γονατιστός στην αγκαλιά μου.

Αστράφτουν όλα τούτο το βράδυ,
το πρόσωπό μου στα μετάξια καμαρώνει.
Πιο μέσα σκάβω, το αίμα σκλάβο με φέρνει
πίσω στη ζωή και με σκοτώνει.

Ψηλώνει ο νους - ψηλώνει ο νους
κι όλα τα βλέπω να 'ρχονται κοντά μου
και συ ν' αφήνεις άλλες αγκαλιές
να πέσεις λέει γονατιστός στην αγκαλιά μου.

Είμαι ένα αγκάθι που περιμένει μέσα στην έρημο
την ώρα του ν' αφήσει, μα αυτό το βράδυ
είμαι ένα χάδι και ζω μες στ' όνειρο
που η μέρα θα το σβήσει.

Ψηλώνει ο νους - ψηλώνει ο νους
κι όλα τα βλέπω να 'ρχονται κοντά μου
και συ ν' αφήνεις άλλες αγκαλιές
να πέσεις λέει γονατιστός στην αγκαλιά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.