στον Miyamoto Musashi
Κάτω από την θροϊζουσα καρυδιά της αυλής
προχωρημένη νύχτα
έπαιζε στο βιολί , ένα αλλόκοτο άκουσμα.
προχωρημένη νύχτα
έπαιζε στο βιολί , ένα αλλόκοτο άκουσμα.
τι παίζεις -τον ρώτησα-
το φόβο -μου είπε.-
το φόβο -μου είπε.-
Το σπίτι αρμένιζε ανοικτά μες τη νύχτα
και τρίζαν τα κατάρτια του
κατάπλωρα στα Αστερούσια,
κι αυτό, ήταν για κάποιο λόγο ηρωικό.
και τρίζαν τα κατάρτια του
κατάπλωρα στα Αστερούσια,
κι αυτό, ήταν για κάποιο λόγο ηρωικό.
Μέσα στο σπίτι , που ταξίδευε στην νύχτα
οι άνθρωποί του , ταξίδευαν κι αυτοί στο χρόνο τους
κι αυτό ήταν για κάποιο λόγο λυπηρό .
οι άνθρωποί του , ταξίδευαν κι αυτοί στο χρόνο τους
κι αυτό ήταν για κάποιο λόγο λυπηρό .
Άλλαξε η μελωδία κάτω από τη θροΐζουσα καρυδιά.
Αυτή τη μουσική την γνωρίζω σκέφτηκα
είναι ο τόπος.
Τα σπίτια έχουν τόπους
όπως μια φλέβα στο λαιμό μιας γυναίκας
που έχουν άλλο χρόνο , δικό τους
ένα χρόνο επιστροφής , ξανά και ξανά στο ίδιο συναίσθημα
τόσο εύθραυστο , που κάθε φορά που το ζεις είναι ένα θαύμα .
είναι ο τόπος.
Τα σπίτια έχουν τόπους
όπως μια φλέβα στο λαιμό μιας γυναίκας
που έχουν άλλο χρόνο , δικό τους
ένα χρόνο επιστροφής , ξανά και ξανά στο ίδιο συναίσθημα
τόσο εύθραυστο , που κάθε φορά που το ζεις είναι ένα θαύμα .
Αυτό λοιπόν σ αρέσει πιό πολύ
-μου λέει-
αλλά δεν ξέρεις τι χάνεις που δεν αφήνεσαι στον φόβο.
-μου λέει-
αλλά δεν ξέρεις τι χάνεις που δεν αφήνεσαι στον φόβο.
( ήρθαν απ τον κάμπο δυό καβαλάρηδες με τρία άλογα
κι έφυγε .)
κι έφυγε .)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου