......................
Έχουμε φύσει. Με τα επεισόδια (εντυπωσιακά) και γνώση ακίνητα :
συνδυασμοί αμφιχρονίας – οριακό σε καιρό.
Αν μηκυνθεί σε συνθήκες ή σταθεί σε τα-μείο και συμβεί ως κινηματογράφος
– απόκληρος – δεν είναι αγοραστής;
Τοποθετείς σε διαμέρισμα έναν πίνακα (αφού έχεις τοποθετήσει πάνω σε άλο-γο)
έτσι εξηγείται ό,τι χάνουμε. Δεν γίνεται πάντα τυχαία – το τραβούν όμως αρώματα.
Και ενεργούν – αφού δεν είναι λίγα όσα μοιάζουν. .............................. Παρατηρείς ακολουθώντας. Ίδιο και ρόλο (θαύμα η κατάσταση του άλλου) όταν σιγολείπει μεταξύ επιλογής και διαλαλήματος. Εάν πρωτότητα ως πρωτότυπα ευνοηθεί από τρό-πους (μπροστά από κτήρια
- ίσως γύρω σε στόμα) – στέρηση αδειάζει οφειλές. Ημισκίερα προσελκύουν τα πόδια. Αυτές – είναι λακκούβες για το γόη – νουνού στην εικόνα. Μορφή αναθυμίας είναι γλωσσικό. Πληθυσμός δεν είναι πελατεία;
συνδυασμοί αμφιχρονίας – οριακό σε καιρό.
Αν μηκυνθεί σε συνθήκες ή σταθεί σε τα-μείο και συμβεί ως κινηματογράφος
– απόκληρος – δεν είναι αγοραστής;
Τοποθετείς σε διαμέρισμα έναν πίνακα (αφού έχεις τοποθετήσει πάνω σε άλο-γο)
έτσι εξηγείται ό,τι χάνουμε. Δεν γίνεται πάντα τυχαία – το τραβούν όμως αρώματα.
Και ενεργούν – αφού δεν είναι λίγα όσα μοιάζουν. .............................. Παρατηρείς ακολουθώντας. Ίδιο και ρόλο (θαύμα η κατάσταση του άλλου) όταν σιγολείπει μεταξύ επιλογής και διαλαλήματος. Εάν πρωτότητα ως πρωτότυπα ευνοηθεί από τρό-πους (μπροστά από κτήρια
- ίσως γύρω σε στόμα) – στέρηση αδειάζει οφειλές. Ημισκίερα προσελκύουν τα πόδια. Αυτές – είναι λακκούβες για το γόη – νουνού στην εικόνα. Μορφή αναθυμίας είναι γλωσσικό. Πληθυσμός δεν είναι πελατεία;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου